sâmbătă, 27 decembrie 2014

SURPRIZA SURPRIZELOR

   De Sf. Nicolae , voiam foarte mult un jurnal , însă Moș Nicolae nu mi l-a adus . De asemenea , îmi doream foarte mult și o trusă cu telescop și microscop . Nici pe acestea nu mi le-a adus . Credeam că nu voi avea niciodată ce-mi  plăcea , însă de Crăciun . . . SURPRIZĂ: Moș Crăciun mi-a adus ce nu-mi dăruise Moș Nicolae ( + o oglindă mică cu capac și dulciuri , acestea fiind bonus :) )
   Ca să-ți faci o impresie despre cum arătau cadourile , te vor ajuta următoarele imagini :        
bomboanele bonus

coperta jurnalului mult dorit

jurnalul ( în persoană ) :)

căpăcelul oglinzii

oglindă , oglinjoară , / care-i cel mai frumos telefon din țară ? :)))

telescopul

micul microscop :)

Voi ce ați primit de Crăciun ?                                                                                                                                                        

2 comentarii:

  1. La mulți ani,Eca!
    Sărbători fericite,cu multe bucurii și sănătate îți doresc!
    Pupici si îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult! La fel și ție , dragă Elena !

    RăspundețiȘtergere