joi, 1 ianuarie 2015

2 015 ! ! !

                                             




  A fost cea mai minunată petrecere de Revelion ! Poze , îmbrățișări , artificii , șampanie și un grătar nemaipomenit. Am așteptat Anul Nou cu lumina stinsă , însă beculețele bradului străluceau necontenit .
   Iată câteva imagini :
plictisită de pozele Mariei


paharele de șampanie 
frățiorul meu și verișoara în conversațe :)

luată prin surprindere
                             
                                   tortul 
u-ups ( felie tăiată greșit ) !
draga mea soră , Maria 
eu cu artificiile ( emoționată )
la revedere , dragul meu Revelion ( ne vedem la anu' :) )
       A fost o petrecere minunată , care a ținut până la ora 1:00 !
       Cum a fost Revelionul vostru ?

6 comentarii:

  1. Draga Eca, ce mult ma bucura aceasta postare. Esti minunata si ma bucur ca am avut ocazia sa ne intalnim prin sora ta. Sunteti atat de frumoase si talentate. Ma bucur enorm ca ati petrecut atat de frumos revelionul. La noi a fost o prietena, am pregatit cateva feluri de mancare si dupa am iesit in oras la focurile de artificii. A fost frumos, dar de Craciun a fost si mai bine. Te pup scump. Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult , Liuba !
    P . S . : Am și aici o postare de Revelion ( pe celălalt blog al meu ) . Adresa este : http://o-fetita-mica-intr-o-lume-mare.blogspot.ro/2015/01/2-015.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc , coco ! La fel și ție !

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci mult , la fel și ție , Petronela !

    RăspundețiȘtergere