duminică, 15 februarie 2015

Botezul Sofiei . . .

. . . cu pozele de la fotograf :D ! V-am promis că voi face o postare cu pozele fotografului și m-am ținut de cuvânt !
Uitați-le :
Sofia și părinții mei ( eu sunt în colț :))) )

aceeași legendă ca cea de dinainte

aproape toată familia nașă :)

S-a vrut să iasă în evidență lumânările 

Evanghelia și crucea

cealaltă cruce

una din cupolele Catedralei

masa și cristelnița

eu + Maria

Ionuț prins cum " fura " căruciorul cu Gheorghiță :D

eu + Maria + Iuliana

mama și tata

mama

Sofia

tata

mama și tata

eu și Maria

eu și Maria

eu + Maria + Iuliana 

eu

copiii

Maria

Iuliana

fetele

copiii suflă lumânarea

o bătrână care îl are la evlavie pe tata :D

bătrâna sus-numită și tata

Ionuț

o parte a familiei nașe

eu și Maria
A fost un botez minunat !

6 comentarii: