vineri, 6 februarie 2015

Primele clătite

Da . Am făcut primele mele clătite :) ! Ce-i drept , mie nu mi s-a potrivit vorba aia : " Prima clătită iese totdeauna prost . " , nu ! Prima clătită pot spune că mi-a ieșit de minune . Am întors-o cu tigaia ( mișcarea aceea în aer ) .  Am făcut în total 28 de clătite . Nu-i mult pentru 7 persoane : 4 clătite de fiecare .
Uite o poză cu ultima clătită :
frumoasă , nu :D ?
Au fost foarte bune ! ( știu, vi se pare că e ciudat că tot scriu despre clătite însă ne-a prins dorul de ele ! )

2 comentarii:

  1. Nu mi s-a parut ciudat ca ai scris despre caltite, aici poti scrie despre orice si ca ai scris despre caltite e foarte bine, pentru ca ma inspiri si pe mine sa fac clatite :)

    Tu esti o fetita deosebita si nu avea cum sa nu ti se primeasca gustoase clatitele. Te pup scump, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liuba , ești tare bună ! Întotdeauna cuvintele tale mă ung la suflet :) ! Te pup , draga mea Liuba xx !

      Ștergere