luni, 9 martie 2015

Amintiri . . . amintiri

Aceste poze îmi trezesc sentimente puternice față de trecut : foarte puternice . Unele îmi stârnesc lacrimi , lacrimi de emoție , de ciudă , de invidie față de copilăria minunată pe care am lăsat-o în urmă . Sunt niște comori pentru mine ! ! !










                                                                         


 




































































































































 

 






  







 

 

              

           



 



 








 




 



 




 



 



 



 



 



 



 



 



Aș pune toate pozele care-au fost făcute atunci , dar n-aș putea , fiindcă sunt prea multe și aș înnebuni ( la final aș muri de bătrânețe , atât de multe sunt )  :) . . . Cred că vă imaginați ce copilărie frumoasă am avut ( și încă mai am alături de 6 frați buni și niște părinți minunați ) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu