vineri, 27 martie 2015

Gheorghiță

V-am promis și mă voi ține de cuvânt !
Gheorghiță e un băiețel proaspăt și dulce , rumen și mulțumit de 4 luni . Are ochii de un verzui închis , dar . . . nu știu cum să spun ( de mușchi . . . :) ? ), aproape maronii . Are un zâmbet  minunat și e foarte '' răbdător '' ( în sensul că rabdă multe de la cei mai mari , dar mai mici , care sunt Elenuța și Grigoraș ) . Este tare frumușel și mândru de el , din totdeauna am spus că seamănă cu o broscuță :) . I-au dat 2 dințișori și i-au crescut îndeajuns încât să răzuiască pere zemoase și mere dulci . Dă din piciorușe , din mânuțe și înhață tot ce vede și , bineînțeles , poate prinde ( oricum dacă nu reușește , țipă , și tot îi este îndeplinit moftul :) ) , băgând în gură . E cel mai drăguț băiețel pe care l-am văzut !

trezit din somnul din plimbare
botiiiiiiic :)

" Dacă am dormit bine ? " :))))))))

șmecheraș

speriat

poză inspirată din pozele unor fete înfumurate de pe Facebook

ascultând atent

" Salut ! "

Zzzzzzzzzzzzzzzz
Zzzzzzzzzzzzzzzz ( de aproape ; dormind liniștit )
Ei , acum ce mai spuneți ? :)

3 comentarii:

  1. Data viitoare , despre Elenuța :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Este dulcic și scump îngerașul,să vă trăiască!
    Weekend plăcut vă doresc!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult , Elena !
      Te pup și eu !

      Ștergere