joi, 23 aprilie 2015

Grigoraș...

...offff...Tocmai acum când să scriu despre el, i s-a întâmplat ceva traumatizant, aproape. A căzut de la 2 metri înălțime în șezut. L-am dus la Urgențe și...
Nu avea nimic, absolut NIMIC grav! Dumnezeu i-a purtat de grijă. Avea doar niște vertebre răscucite, nimic mai mult. Îl iubesc foarte mult și numai eu știu teama pe care am avut-o când era la spital. Mă rodeau tot felul de gânduri... Dar bine că nu s-a lăsat cu urmări grave!
Ei, și să revenim la "fostul nostru" Grigoraș... E un băiat... de nota 10, cuminte, deștept, extra-deștept:) și bun. Am trudit mult să-l învăț să citească și să scrie, în primul rând, însă el m-a mulțumit pe deplin. A început să citească de ici-de-colo câte ceva, cu mare ușurință. Nici la scris nu m-a dezamăgit: scrie mult, corect, și nu se plânge când îl pun să mă aștepte. I-am zis că își va primi răsplata lui, și iată... E fericit că și-a luat bicicletă nouă! Și-a primit răsplata! (nu ma încă o poză cu bicicleta)




3 comentarii:

  1. Ahhh ce scump este fratiorul tau Grigoras si ce mult ma bucur ca cu ajutorul tau am putut sa il cunosc si pe el. Esti o dulce Eca si ma bucur mult ca fratiorul tau a fost ocrotit de Dumnezeu si ca s-a ales doar cu cateva rasuciri. Te pupic pe tine si pe Grigoras :) Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Este tare scump ingerașul!
    La mulți ani,tatălui!
    Vă doresc un weekend plin de bucurii!
    Te pupic dulce,Eca!

    RăspundețiȘtergere