sâmbătă, 16 mai 2015

Eu...

...sunt o fetiță "mică într-o lume mare", după cum îți sugerează și titlul blogului meu, fiindcă în fiecare zi învăț încă ceva interesant din această lume cu o mulțime de lucruri uimitoare. Îmi place mult să vorbesc, dar și să ascult și să ascult :). Am anumite persoane la care țin mult și fac parte din viața mea și, dacă ar lipsi, aceasta (viață) ar fi plină doar pe jumătate. Sunt sensibilă, iubitoare, creativă, jucăușă, ascultătoare și veselă. Îmi place muzica, desenul, cărțile, copiii, animalele, prietenii, familia și experiențele de neuitat.
Am 9 ani, am părul șaten, ochii căprui închis, un nas potrivit, o gură potrivită și niște urechi potrivite :).
Eu sunt cea din următoarele poze:






4 comentarii:

  1. Esti atat de scumpa si imi place foarte mult sa te admir, sa iti spun ca esti super frumoasa si scumpa. Te pupic scump, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și tu ești ca o păpușicâ drăguță și totdeauna cochetă! Pup, Liubiii!

      Ștergere
  2. Esti foarte dulcică!
    O săptămână frumoasă îți doresc!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere