luni, 24 august 2015

Bolnavă?

Răcită și cu o febră nesuferită pe cap e chiar enervant... Îmi mai trece supărarea și durerea când mă gândesc că am o mamă iubitoare, un tată care mă alină, și niște frați minunați. Muzica, cititul, somnul, toate acestea mă binedispun. Sunt foarte fericită când mă gândesc câți prieteni mă apreciază cu adevărat și în fiecare clipă se gândesc ce mai fac, dacă boala a evoluat sau, dimpotrivă a scăzut. Sunt o mulțime de lucruri care pot bucura sufletul unui om bolnav cu trupul, dar care pot totuși să ajute la însănătoșire. Pe jumătate, mă simt bolnavă și slăbită, pe cealaltă jumătate mă simt perfect sănătoasă.Prima e partea trupului, a doua e a sufletului. Care a adevărata variantă?
Eu:
Stând în camera piticilor

4 comentarii:

  1. Multa sanatate, copilule cu ochi senini!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi pare rău că ești bolnavă,îți doresc însănătoșire grabnică!
    O zi frumoasă și fără febră îți doresc!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos, ❤️E LENA❤️!
      Te pup,
      Eca

      Ștergere