marți, 3 mai 2016

Dumnezeu este iubire...

În fiecare zi, oră, minut, secundă îmi dau seama de acest lucru. Dumnezeu este iubire... Mă povățuiește, mă educă, eu cad, El mă ridică... Mă iubește. Simt asta. Dragostea Lui îmi dă putere să înfrunt greutățle vieții. Când mă gândesc la faptul că  S-a răsignit pe Cruce pentru mine, mă podidesc lacrimi, lacrimi de umilință, de recunoștință adâncă...
Nu pot exprima prin cuvinte despre cât de mult mi-a iertat, și câtă răbdare a avut cu mine... Este imposibil...

2 comentarii:

  1. Ce frumos scrii Ecca! Bravoo si atat de mult ma bucur ca ai revenit. Sa scrii mai des cu astfel de articole. Pupici veslei de la noi, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos...Aplauze! :)
    Uite, daca vrei, pentru cand ai timp....http://blogugulmarieimuzicasiimagini.blogspot.com/2016/05/liebster-award-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere